Træning – 23. Juli – 2010

Morgencardio – Steady state
Spinning – 25 min.

Eftermiddagscardio – Steady state

Powerwalk – 40 min.

Nu har jeg lidt travlt da jeg skal til poserings/form-tjek af en mangeårig IFBB dommer. Det blir interessant, at blive rettet til og få lidt nye øjne på hvad der skal arbejdes med fremover. Og hyggeligt at se nogen af DM atleterne og nogen nye kommende atleter.

~ af Casperjespersen på 23/07/2010.

4 kommentarer to “Træning – 23. Juli – 2010”

  1. Der forventer man naturligvis en update på hvordan det er gået😉

  2. Jamen det gik ganske godt – Jeg skulle passe på mine skuldre ikke blev større, fin symmetri dog gerne mere dybde i ryggen og gerne mere overall masse. Poseringerne var fine, dog skulle jeg kigge mere op og spænde mere lidt forskellige steder (Hams, glutes specielt). Rigtig rigtig godt arrangement og rigtig lækkert at få rettet lidt til🙂

  3. Det var spændende at se kommende atleter ja!😉

Skriv et svar

 
