Træning – 18. Juli – 2010

Morgencardio – Steady state
Spinning – 25 min.

Jeg måtte simpelthen lige prøve om lysken synes om at cykle. Det var umiddelbart ingen problem, hvilket jeg heller ikke regnede med da der netop ikke sker en rotation i hoften her. Natten var dog lang og noget smertefuld. Hver gang jeg vente mig fik jeg et jag i lysken, hvilket vækkede mig utallige gange…

Biceps – B-Workout

Cable incline curl
5*60 kg
5*60 kg
5*60 kg

Bb reverse curl
15*32 kg
15*32 kg
15*32 kg

Db one arm preacher curl
40*5 kg
40*5 kg

Triceps – A-Workout

Cable rope push down
10*40 kg
10*40 kg
10*40 kg
10*40 kg
10*40 kg

Lidt let lateral raise og floorpress. Det virker til skulderen er i bedring. Så om nogen uger kan jeg nok træne bryst igen. Det ser jeg godt nok frem til efter over 6 ugers totalt pause fra bryst træning.

Cardio – Steady state
Spinning – 25 min.

~ af Casperjespersen på 18/07/2010.

Skriv et svar

 
