Træning – 17. Juli – 2010

Morgencardio – Steady state
Powerwalk – 25 min.

Afsted til ben træning med Birgitte…

Quads – A-Workout

Jeg nåede kun lige at varme op i 2 min. inden jeg fik et smæk i min adduktor. Efterfølgende forsvandt styrken fuldstændig og smerterne kom. Jeg håber inderligt der blot er tale om en fiber, men har sku lidt nervæse tanker omkring overrivning…

Leg extension
10*55 kg
10*55 kg
10*55 kg
10*55 kg
10*55 kg

Hamstring – A-Workout

Seated leg curl
10*45 kg
10*45 kg
10*45 kg
10*45 kg
10*45 kg

Calves – A-Workout

Seated calf raise
10*45 kg
10*45 kg
10*45 kg
10*45 kg
10*45 kg

Rigtig lorte omgang grundet skaden. Efterfølgende direkte hjem for at få is og kompression på. Et hurtigt opkald til skadestuen, da min kammerat anbefaldede (han er fys.). De mente ikke jeg skulle være nervøs og mente blot jeg skulle køle det og tag de smertestillende som var nødvendigt.

~ af Casperjespersen på 17/07/2010.

Skriv et svar

 
