Træning – 11. Juli – 2010

Morgencardio – HIIT+Steady state
Spinning – 10 min. tabata
Spinning – 20 min.

Hård omgang morgencardio, hvilket skyldes spiseaftenen igår. Den var god og fyldig haha. Det startede med lækker grill hos svigerfamilien efterfuldt af en tur på tanken. Her gik det helt galt, med fransk hotdog, Cartedor is og bland selv slik. Det medførte en voldsom høj puls og godt med svedturer natten over…Til morgen var vægten dog kun steget med 1,5 kg. Direkte efter morgencardioen spiste jeg morgenmad og så afsted til træning igen med Danny…

HIIT cardio
Step – 12 min.

Abs

Evil wheel
10*bw
10*bw
10*bw
10*bw
10*bw

Steady state cardio
Crosstrainer – 12 min.

Calves – C-Workout

Standing calf raise
5 min.*27 kg

Seated calf raise
5 min.*15 kg

HIIT cardio
Step – 12 min.

~ af Casperjespersen på 11/07/2010.

Skriv et svar

 
