Træning – 8. Juli – 2010

Morgencardio – Steady state
Spinning – 40 min.

Resten af formiddagen og eftermiddagen gik stortset med at sove og slappe af. Jeg ved ikke hvorfor jeg dog har været så træt i dag. Om det er sommerferien, varmen eller diæten der trækker igennem vides ikke. Måske nok en kombination…Fra på fredag begynder jeg at trappe op i kalorier og specielt kulhydrater. Det er en helt ny måde at gå fra diæt til off season for mig, så jeg ser frem til de kommende ugers “Pre off season” og resultaterne deraf.

Back – B-Workout

Pull ups (Wg – Supineret)
5*bw+22,5 kg
5*bw+22,5 kg
5*bw+22,5 kg

Pulley row (Wg – Proneret)
15*60 kg
15*60 kg
15*60 kg

Cable rope stiff-arm pull down
40*20 kg
40*20 kg

Reverse pec deck (Glass tech.)
12*40 kg
12*40 kg
12*40 kg
12*40 kg

Delts – A-Workout (Rehab)

Db lateral raise (Glass tech.)
10*5 kg
10*5 kg
10*6 kg
10*6 kg
10*6 kg

Db front raise (Glass tech.)
10*5 kg
10*5 kg
10*5 kg

HIIT cardio
Step – 24 min.

Fin omgang i dag igen. Det er fedt at træne med Birgitte. Der blir gået til stålet og råbt lidt når det er nødvendigt…

~ af Casperjespersen på 08/07/2010.

Skriv et svar

 
