Træning – 7. Juli – 2010

Morgen cardio – Steady state
Spinning – 40 min.

Efter morgenmaden fik vi malet gangen og smidt os efterfølgende i haven. Det var sku lækkert at slappe af i solen igen. TIl eftermiddag købte jeg lidt nyt musik på Itunes, bla. Nas & Damian Marley. Super lækkert album, med en blanding af hiphop og reagae.

Efter en kort lur på sofaen, med Tour D France i baggrunden, hentede Danny mig og vi kørte mod træning.

Abs

Evil wheel
10*bw
10*bw
10*bw
10*bw
10*bw

Jack knife sit-ups
10*bw
10*bw
10*bw
10*bw
10*bw

Steady state cardio
Step – 36 min

Calves  

Decline leg press calf raise
20*230 kg
20*230 kg
20*230 kg
20*230 kg
20*230 kg

Hackpress calf raise 
6 min.*27 kg

Seated calf raise
6 min.*15 kg

Massivt pump til følgende og en sjov gangart…Da jeg kom hjem blev aftensmaden serveret. 400g grønnebønner og 200g kylling – Mums🙂

~ af Casperjespersen på 07/07/2010.

Skriv et svar

 
