Træning – 4. Juli – 2010

Morgen cardio – Steady state
Powerwalk – 41 min. – 5,18 km.

Herefter morgenmad bestående af 50g havregryn, 10g speltklid, 3,5 dl. vand og SØD+kanel. Hele molivitten i microen i 3 min. MUMS! Dertil en kold choko-shake med Myofusion protein fra Gaspari🙂 Efter morgenmaden powerwalk til Ny Helse med Birgitte.

Steady state cardio
Powerwalk – ca. 20 min.

Back – B-Workout

Pull ups (Wg – Supineret)
5*bw+20 kg
5*bw+20 kg
5*bw+20 kg

Pulley row (Wg – Proneret)
15*50 kg
15*60 kg
15*60 kg

Cable rope stiff arm pull down
40*20 kg
40*20 kg

Delts – Rehab.

Db lateral raise
10*5 kg
10*5 kg
10*5 kg
10*5 kg
10*5 kg

Min skulder driller en del for tiden, så alt overhead press og bryst træning er udelukket på ubestemt tid…

Steady state cardio
Step – 24 min.
Powerwalk – ca. 20 min.

~ af Casperjespersen på 04/07/2010.

Skriv et svar

 
