Træning – 3. Juli – 2010

Efter en dejlig uge på Kreta ramte vi vores seng kl. 6 lørdag morgen. Døde efter hjemrejsen og en uge med høj sol. Jeg troede vi sku sove til uret ringede, men næh nej, jeg vågnede sølle 1,5 time efter. Var underligt frisk, så sprang i løbeskoene og gik i skoven. Birgitte nåede kun at kigge underligt på mig og vendte sig derefter og sov videre… Vi fik trænet 3 gange på Kreta, men det er ikke noget jeg kan huske detaljer på eller gider logge…

Morgen cardio – Steady state
Powerwalk – 5,2 km – 42 min.

Efter turen blev der spist morgenmad, og turen gik mod Mols til 80 års fødselsdag (Birgittes mormor). Hyggelig dag i den danske sommervarme. Ved eftermiddagstid begyndte trætheden dog at indhente mig, så jeg måtte kæmpe lidt dagen igennem…

~ af Casperjespersen på 04/07/2010.

Skriv et svar

 
