Træning – 4. Maj – 2010

Op kl 6.15 og igang med morgencardio – I like :)

Steady state cardio
Spinning – 30 min.

Efter cardio stod den på sidste skoledag, hvilket føltes ret så underligt :) Men os ganske fint, da eksamensperioden nu begynder – 3 fokus områder og 3 datoer, hvor niveauet gerne sku toppe :) Da jeg kom hjem var der, som tidligere skrevet, et afslag fra Cressey Performance, hvilket var en skam. Dog gik der ikke længe inden jeg fik et andet spændende tilbud. Nemlig job som lærer på min tidligere praktikskole og arbejdsplads. Det er et drømmejob, som jeg virkelig ser frem til. Jeg skal allerede starte på mandag, så eksamenslæsningen, fuldtidsarbejde, træning, diæt og vejledninger skal nok gi masser stress :)

Chest – C-Workout

A1. – Bb incline bench press
5*95 kg
A2. – Cable flyers
12*35 kg
A3. – Bb incline bench press
5*90 kg
A4. – Cable flyers
12*30 kg
A5. – Bb incline bench press
5*80 kg
A6. – TechnoGym chest press
40*15 kg
A7. – Bb incline bench press
5*70 kg
A8. – Cable flyers
12*25 kg
A9. – Bb incline bench press
5*60 kg
A10. – TechnoGym chest press
40*10 kg
A11. – Bb incline bench press
5*60 kg
A12. – Cable flyers
12*20 kg

Back – B-Workout

Chins (Wg – Pro)
5*bw+10 kg
5*bw+10 kg
5*bw+10 kg

Pulley row (Cg – Neu)
15*80 kg
15*80 kg
15*80 kg

Pull down (Wg – Pro – ½ ROM)
40*50 kg
40*50 kg

6 sæt bagskulder….

Steady state cardio
Powerwalk – +0.5% gradient pr. 30 sec. – 20 min.
Crosstrainer – 10 min.

Shake, riskiks og afsted til Føtex efter grøntsager til aftenens wok :)

~ af Casperjespersen på 04/05/2010.

Skriv et svar

 
