Gæst til Sushi

Her til aften havde Birgitte og Jeg min træningsmakker og gode ven Rene til sushi. Hans bedre halvdel er ikke til sushi, så vi tog chancen og inviterede ham, da hun er rejst til Kina med studiet. Næste gang håber jeg vi kan overtale hende til at deltage i måltidet😉

Som en del af min hjemkundskabseksamen til sommer skal jeg lave sushi. Derfor øves der hver lørdag frem mod Juni, hvilket kræver mange forskellige gæster da det lidt kedeligt blot at lave så fin mad til to. Det er super hyggeligt og jeg nyder virkelig, at stå i køkkenet og lave det. Det er kreativt, sundt og ekstremt velsmagende🙂

~ af Casperjespersen på 03/04/2010.

3 kommentarer to “Gæst til Sushi”

  1. Klasse føde – tak for den! Lidt skuffet over at Birgitte spiste så meget og at vi to, Casper, måtte gå sulten fra bordet😀

  2. Welcome to my world HAHAHAHA – Tak for en hyggelig aften. De 78 stk Sushi vi 3 fik delt mættede ganske godt🙂

  3. kæft det ser godt ud! :O
    & det er godt nok meget mad til 3 mennesker xD

Skriv et svar

 
